lørdag, januar 02, 2016

Vinter/Julekort




GODT NYTT 2016 :) 

Da er julen over og jeg må snart komme igang med hverdagen. Disse late juledagene har jeg hatt stort behov for,- temmelig sliten i kropp og sjel. Det har vært deilig å se på tv til langt på natt og våknet uten vekkeklokke. 
Og all den deilige julematen og drikken for ikke å glemme snop og kaker........... Ser jeg har en jobb å trimme av litt fett på nyåret gitt ...hehe.....
Julen har vært veldig rolig for vår del. Noen dager har vi vært på og hatt besøk av familie og venner. Liten tid har det blitt til å scrappe både før og under ferien, men noen julekort og annet puslerier har et blitt.


Her er ett julekort jeg har laget. Jeg er blitt inspirert av Elisabeth (bloggen hennes ligger HER)
Morsomt å kombinere sugerør og washitape med PL-kort og tenke linjer bortover lag-på-lag. 







Dette kortet slenger jeg inn på utfordringen hos :

Papirlosjen - #12 VINTER/JUL


♡ STOR klem fra ♡


1 kommentar:

Elisabeth sa...

Nydelig kort. fin fargekompinasjon. Tusen takk for at du deltar i papirlosjen sin vinter/jul utfordring. Klem DT-Elisabeth